גט טקסי

גט טקסי

החזון שלנו

 

המחויבות שלנו לשירות אדיב, שקוף והוגן מתבטאת בכך שאנחנו שמים את הנהג במרכז ומעניקים לו יחס אישי, הטבות ותמיכה 24/7. כתוצאה מכך, הנהגים שלנו זוכים לדירוג הטוב בתעשייה ומעניקים לכם, הלקוחות, את השירות האדיב והמקצועי ביותר.

לצד העבודה עם הנהגים המקצועיים ביותר בתעשייה והמחויבות לנהיגה בטוחה, אנו מציעים לנוסעים את חווית הנסיעה הטובה והמתקדמת בעולם: הזמנת מונית בקליק, מחירים קבועים בנסיעות ארוכות ובנסיעות לנתב”ג, צפייה בפרטי הנהג ובמסלול הנסיעה בזמן אמת, אפשרות לתשלום במזומן ובאשראי, ביצוע הזמנות עתידיות – ומעל לכל, שירות אישי, מקצועי ומתחושת בטחון.

ב-Gett עושים דברים נכון. זו הסיבה ש-Gett הפכה לאפליקציית שיתוף הנסיעות הגדולה בישראל, עם פעילות בינלאומית המקיפה למעלה מ-1500 ערים ברחבי אירופה. יותר ממחצית המוניות השחורות בלונדון כבר עובדות עם Gett, והיא בדרך להפוך לשחקן השני בגודלו בשוק המוניות בניו יורק. בנוסף, Gett הינה ספקית הנסיעות המובילה בעולם בתחום העסקי, עם קהל לקוחות המונה למעלה מ-15,000 ארגונים מובילים.

וזו רק ההתחלה. הטכנולוגיה של Gett עושה שימוש בביג דאטה, באלגוריתמים לחיזוי ובבינה מלאכותית. השימוש בטכנולוגיה מהווה את הבסיס לפיתוח מוניות אוטונומיות לפי דרישה ומגוון שירותים עתידיים נוספים.

עד היום- Gett גייסה מעל 700 מיליון דולר ודורגה ברשימת “15 החברות בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם” של מגזין פורבס.

הצטרפו אלינו וסייעו לנו להעניק שירות אדיב, שקוף והוגן לנהגים ולנוסעים.